Levering

Levertijden


  • De verwachte levertijd per product, wordt op de website van Scooter Groothandel bij het product vermeld, Bij voorradige producten, wordt vermeld vóór welke tijd bestelde producten dezelfde dag nog verzonden worden.
  • De verwachte levertijd wordt aangegeven voor tenminste 1 stuks van het product. Wilt u de levertijd van grotere aantallen weten, neem dan contact op met de Scooter Groothandel Hotline via +31(0)252 745 086 (lokaal tarief).
  •  De ervaring leert dat 97% van de verzonden bestellingen van Onderdelen en Accessoires, de volgende werkdag door onze transporteur wordt aangeboden.
  •  Bestellingen van producten met gangbare formaten worden ook op zaterdag afgeleverd. Bestellingen met meer volumineuze producten worden verzonden met groot transport. Doorgaans zijn transportbedrijven die groot transport verzorgen niet geopend op zaterdag. Uw bestelling zal de eerstvolgende werkdag na zaterdag worden aangeboden.
  • Bij niet voorradige producten, kunt u contact met ons opnemen over de verwachte levertijd.

Producten met verschillende levertijden


  • Wanneer uw bestelling producten bevat met verschillende levertijden, wordt uw bestelling verzonden wanneer uw bestelling compleet is. In dit geval geldt de langste levertijd voor de gehele bestelling.

Vertraging


  • Met een leverbetrouwbaarheid van 97% leveren wij producten binnen de door ons vermelde levertijd. In sommige gevallen heeft onze leverancier meer tijd nodig om producten aan ons te leveren. Dit betekent dat uw bestelling helaas ook vertraging oploopt.

Verzendbevestiging


    • Zodra uw bestelling verstuurd is, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail.

  •  In dit e-mail bericht vindt u een Track & Trace nummer. Met behulp van dit nummer en de instructies uit de verzendbevestiging, kunt u uw bestelling online volgen.

 


Niet aanwezig bij levering van pakketten


  • Wanneer er niemand aanwezig is op het afleveradres wanneer onze transporteur uw bestelling aanbiedt, zal de transporteur een instructiekaart in de brievenbus achterlaten. Voor levering van Complete scooters zullen er extra kosten in rekening gebracht worden als de transporteur uw bestelling nogmaals aan moet bieden. 
  • De transporteur zal uw bestelling weer meenemen. Alle bestellingen bij Scooter Groothandel worden aangetekend op alleen het afleveradres verstuurd. Onze transporteur zal uw bestelling dus niet bij de buren afgeven. 
  • Op de instructiekaart staat vermeld welke actie u kunt ondernemen om uw bestelling opnieuw aangeboden te krijgen. 
  • Wanneer u geen actie onderneemt, zal de transporteur de eerst volgende werkdag, uw bestelling opnieuw aanbieden, tenzij anders vermeld op de instructiekaart.

 

Niet aanwezig bij levering van complete units


  • Wanneer er niemand aanwezig is op het afleveradres wanneer onze transporteur uw bestelling aanbiedt, zal de transporteur u eerst telefonisch proberen te benaderen om te zien of er binnen afzienbare tijd toch iemand op het afleveradres kan komen. Mocht de transporteur u niet kunnen bereiken zal er een nieuwe afspraak voor levering gemaakt moeten worden voor levering, Deze zal kosten met zich meebrengen die naar u doorberekend zullen worden.

 

Schade, defect of manco bij levering van pakketten


  • Uw bestelling wordt verzekerd, en aangetekend op alleen het leveradres verzonden. 
  • Het risico op schade of vermissing van de levering wordt gedragen door Scooter Groothandel. 
  • U hoeft zich hier dus geen zorgen over te maken. Als u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, vragen wij u de producten goed te inspecteren. 
  • De inspectie kan plaats vinden nadat u bij de chauffeur een handtekening heeft gezet voor ontvangst. Met deze handtekening bevestigd u alleen het aantal pakketten dat u in ontvangst heeft genomen. Wanneer de chauffeur zijn werkzaamheden hervat, kunt u rustig de inspectie uitvoeren.
  • Wanneer u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, vragen wij u de producten goed te inspecteren. Ook als u de producten niet direct in gebruik neemt, is het belangrijk dat u ons binnen enkele dagen op de hoogte stelt van schade, defect of manco bij levering.
  • Wanneer u schade, defect of manco constateert, ontvangen wij voor een spoedige afhandeling graag foto's.
    Onderstaand vindt u de richtlijnen:
  • 1 - een foto van de gehele omvang/buitenkant van het pakket, waarbij de algehele staat van de verpakking goed zichtbaar is;
  • 2 - een foto van het verzendlabel;
  • 3 - een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn;
  • 4 - een foto van alle typen binnenverpakking die u aantreft in het pakket;
  • 5 - een foto van de gehele omvang van het artikel;
  • 6 - een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.
  • Zodra wij van u alle foto's hebben ontvangen, kunnen we de klacht zo spoedig mogelijk afhandelen

 

Schade, defect of manco bij levering van complete eenheden



  • Transportschade dient direct gemeld te worden bij de chaufeur en aangegeven te worden op de vrachtbrief of pakbon. Controleert u uw goederen goed bij aflevering! Na het ondertekenen van de vrachtbrief of pakbon kan er geen schade meer verhaald worden. Transportschade op onderdelen en accessoires welke via de post naar u versuurd zijn kunt u melden via het onderstaande Contactformulier.

 

Contact opnemen met de klantenservice via:

  • E-mail
Contactformulier
  • Telefoon
+31(0)252 745 086 (lokaal tarief)